Update!!!

Nu var det evigheter sedan jag skrev ngt här..har varvat syendet med ordinarie jobb och sjukstuga här hemma :/ Så tiden har inte riktigt räckt till att uppdatera bloggen tyvärr..

I alla fall...ska skärpa mig ;)

En annan trist sak är att kameran min har haft ett tragiskt öde...först blev den nergrävd i sanden i Kroatien :/ Sen spolad i toan..*tummen ner* så det är inte lika kul att lägga upp bilder när det bara är mobilbilder...fast det får duga sålänge ;)

Ska lägga till en ny kategori ang frakt också..nu har det strulat på tok för mycket med posten!!

Här kommer några onepiece jag sytt under min långa tystnad :P



Love A

Kommentarer
Postat av: Jossan

Pontus och Lily är sååå nöjda, dom skulle helst ha sina "jumpisar" dygnet runt om dom fick :)

2012-03-17 @ 19:08:34
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va kostar de mä en i strl 92??

2012-04-15 @ 19:11:53
Postat av: Anonym

Strl 92 kostar 350:~ plus frakt.



Alina

2012-04-18 @ 04:22:59
Postat av: Anna

Vad kostar en i strl 80? med namn och en stjärna.. :-) Är det 350:- plus frakt?

2012-09-08 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0