Tillbaka till verkligheten!

Efter en vecka i Baska Voda, Kroatien! Kan sammanfatta veckan ungefär såhär: Underbart väder, god mat och trevligt sällskap! Välbehövlig semester för fam. Holm kan jag lova er! =) TACK "fammo" o "faffa"!!!

Lite bilder.. ..







Innan vi åkte tog jag åt mig en liten tårtbeställning också ;) Såhär blev resultatet!






Roligt att ni läsare hör av er =) Hinner knappt svara på ett mejl innan jag fått ett nytt =) Och roligt med era ideer och förslag, men tyvärr har jag inte möjlighet att genomföra alla ideer just nu! Hoppas ni har förståelse för detta =) Ska landa lite och packa upp det sista innan jag sätter mig i systugan för lite terapi =)

God natt på er!

Love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0