NY MASKIN! =D

Fick en trevlig överraskning igår kväll av min kära mors man, Jan-Banan! Han tog nämligen med sig en ny "Bettan" till mig =D EN DIGITAL! Det ni! Jag fattade som vanligt ingenting och efter en genomgång blev jag klokare...och fick huvudvärk! Men jag är nöjd! SUPERNÖJD! Nya Bettan kan sy knapphål, det kunde inte min gamla..dock fick jag behålla henne som reserv...ifall den nya inte trivs med mig, så kan jag alltid ta fram min älskade lilla Bettan..hur krasslig hon än må vara så var det faktiskt hon som fick mig att börja sy! <3

Summan av kardemumman: Overlocks-Bettan är mig ännu trogen! Raksömns-Bettan har nu en lillasyster av digital modell som jag kommer vårda som min egen! =D För det är juh precis det den är!!!

TACK JANNE!

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0