Klipp klipp!

Har inte kommit lämgre än till att klippa ut en massa som ska sys ihop =)

Har som en liten dåre jagat tyg! Det multirandiga tyget till onepiece! Är det ngn som hittar det, snälla hojta till! Har mejlat 2 ställen som haft det tyget men inget svar :/ o ingen annan verkar ha det =( TRÅKIGT! Men men..fick hem nya katalogen från stoff o stil och där fanns det massor med nyheter som jag fastnade för direkt! Får se när jag gör en beställning...känner att jag måste sy bort lite av mitt lager först! Lätt att man handlar på sig med en massa ideer o sen inte har tid att sy av allt!

Dagarna springer ifrån mig..och endå tycker jag inte att jag får så mycket gjort..inte så mycket som jag skulle vilja! Och snart kommer vardagen igång på allvar! Med jobb o dagis o allt som hör till..då kommer jag väl ha ännu mindre tid för systugan min  =( Så måste passa på nu medans jag är hemma =)

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0