ÄNTLIGEN färdig ;)

Här kommer det lite bilder på Onepiece som jag sytt under veckan! Dessa kör jag en liten kampanj på just nu ;) (gäller endast detta, vid beställning gäller ord. pris.)

NY! Onepiece strl 92 300:- (ord pris 350:-) SÅLD




NY!!! Fleece-onepiece (haha,det rimmar :P) strl 92 300:- (ord. pris 350:-) SÅLD


NY!!! Fleece-onepiece strl 80! 300:- (ord. pris 350:-) Det här tyget har jag inte kvar längre, så vill man vara unik passar detta perfekt! Då det här är första och sista Onepiecen som popcorn&peanut tillverkar i detta tyg ;)



Ni som undrat hur storlekarna är kan juh se på dessa kort att Miliam kan ha både 80 (dock vääääldigt tajt :P) och 92 (Baggy deluxe ;)) Han är väl sisådär 85+ lång så han har 86-92 på dem flesta av sina kläder...man kan väl summera detta med att storlekarna är väldigt "vanliga" alltså varken stora eller små :P Flexibla dock ;) Jag skulle iaf satsa på en storlek större än vad barnet har för att kunna ha nytta av den lite längre..

Tyget med renar kommer jag att beställa hem mer utav, så önskar man beställa så går det jättebra =) Kan även sy hoodiesar och byxor av det tyget! För priser, se "Prislista" bland kategorierna till vänster längre ner/upp på sidan =)

Love A 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Men guuu vilka fina onepiece! Har du gjort dessa själv?? Isåfall vill jag beställa en onepiece till min son som har strlk 98, kan du ordna detta? :) Och hur mycket skulle det kosta?



MVH Beatrice

(P.S Svara gärna via mail =)

2011-09-25 @ 17:32:46
Postat av: Caroline

Åhh va fina, jag skulle jätte gärna vilja beställa en onepiece till min son. En sådan som är högst upp i detta inlägget. Hur gör jag och vad skulle de koste? storlek 98 har han :) skicka gärna ett mejl till mig :)

2011-09-26 @ 15:02:25
URL: http://melwinomamma.blogg.se/
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

åh gud vilka mysiga! den med pingviner va ju skit söt :D vilken strl är de största du gör?

2011-09-27 @ 20:10:00
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Alina

Caroline, jag mejlar dig på en gång! =)



Melissa, jag gör allt från 62-160 och vuxenstorlekar (XS, S, M, L, XL) Så det är bara o välja ;)



LOVE A



2011-09-27 @ 20:16:03
Postat av: Johanna Esplund

Hej. finns den med pingvinerna kvar?

i så fall vill jag köpa den =)



mvh johanna

2011-10-02 @ 13:49:31
Postat av: Alina

Hej Johanna!



Den är kvar =)



Jag har mejlat dig ;) Du har all info i mejlet =)

2011-10-02 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0