Safety first!

Hej hej hallå!

Tänkte börja detta inlägg med att skriva att det INTE är några snören på Onepiece barn längre! Har inte varit det på länge iofs..men jag har inte skrivit om det! Den camouflagerosa som man kan se i bloggen är det nämligen snören på (det var en av dom första jag sydde)...och visst är det snyggt, MEN FARLIGT! Så små barn ska inte ha massa snören runt halsen som dom kan dra i och fastna med! USCH! Hemska tanke...iaf...INGA snören!

En annan sak jag funderat på ett tag nu...det är jättemånga som mejlar och vill beställa eller handla det som redan är färdigt...och det kan man absolut göra! Dock har jag ingen möjlighet att lägga undan några tyger eller kläder "till senare"...Vissas "senare" är tyvärr aldrig! Vilket innebär att jag sitter o håller på tyger eller kläder som andra vill ha och sen hör den första köparen aldrig av sig igen...med andra ord, FÖRST TOLL KVARN på tyger och färdiga kläder! =)

Nu till lite roligare saker ;) Har idag hunnit med att sy en massa skojiga beställningar som ska postas iväg till sina nya ägare, först ska jag dock låta modellerna ställa upp på lite kort så ni alla får se :D

Återkommer! =)

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0