Lång dag idag...

Idag har min älskade lilleman börjat på dagis!!! <3 Det blev en tidig morgon med frukost och favoritfilemn Rorri! Sen på med ryggsäcken (som för övrigt var större än Mille:P) och begav oss till D:A:G:I:S =) Gick jättebra för lillhjärtat, han lekte o härja o blev rätt slut fram mot lunch ;) Så vi åt litegrann och sen hem för att sova middag!

Då passade mamma på att sy lite dragkedjor till en massa beställningar =) Så ni som vet att ni väntar paket ;) Det kommer snart =)

Ikväll ska jag hinna med att beställa hem ett lass med tyg! Förra ordern fattades det marinjogging av =( Så jag hoppas verkligen att det kommer den här svängen!!!

Jag har dom senaste dagarna fastnat lite vid datorn på nätterna...och jag kan inte säga annat än att det är LIVSFARLIGT för mig! Sitter och får MASSOR av inspiration och vill bara sy MER O MER! Ny saker! Filtar! Dynor! Vimplar! Lapptäcke! GAHHH! Har inte tiden =/

Fick ett rätt tråkigt besked idag av arb.terapeuten...det kommer en till operation =/ Handleden mår fortfarande inte bra och nu är det senorna som muppar sig... .. .trist att behöva gå igenom samma helvete igen när dom faktiskt hade kunnat fixa det när dom opererade första svängen..ajja, det blir nog bra!

Tillbaka till ämnet sömnad! Har idag hunnit med att kolla upp lite priser på två nya maskiner...en skulle gå på 14995:- och en på 6995:- Ngn som känner att dom vill sponsra!??? =O Får väl börja spara...eller kanske önska mig i 25års present ;)

Nu ska jag skutta iväg till systugan ;)

Kan flika in att det snart kommer upp lite nyheter ;) 3 nya onepiece! Jag säger bara...stjärnor...o spiderman ;)

Love A


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh vilka underbara one piece du sytt, är riktigt sugen att beställa av dig :)

2011-10-04 @ 18:05:06
Postat av: Alina

Ja det är bara att mejla in en beställning när du bestämt dig =)



Love A

2011-10-05 @ 15:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0