Halloj!

Ni kanske undrar vart jag tagit vägen...jag är här :D

Just nu händer det så sjukt mycket runtomkring mig..så jag hinner inte med allt jag vill! Försöker sy så mycket jag hinner..skulle gärna vilja ha ett par timmar till på dygnet faktiskt! Dagarna bara flyger förbi!

Lilleman har juh som tidigare nämnt börjat på dagis..det har gått bra! =) Men han blev sjuk i torsdags =/ Mindre bra! Den här veckan har han gått utan problem..BRA! För jag har varit på möten hit o dit och stressat runt som en liten yr höna!

Jag har ett beslut att fatta! Som jag har i bakhuvve HELA tiden! Vad vill jag jobba med!?? Vad ska jag satsa på!? Just nu har jag tre jobb att välja bland..eller ta alla tre..(kommer aldrig funka :P ) Nej men allvarligt...jag känner att jag kanske har tagit mig lite vatten över huvudet!??... :( Jag vill så mycket!! Men hinner så lite :/

Nä nu ska jag sluta klaga och ta tag i lite pappersarbete! Blir inte mycket nytt sytt men jag lovar att lägga upp lite nya bilder på det som händer just nu =)

Love A

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men oj vad synd det är om dej Alina som måste välja mellan tre jobb!!! Vad sägs om att dela med sig lite?!?! ;)

2011-10-13 @ 10:08:16
URL: http://veveskamp.wordpress.com
Postat av: Alina

Meh :P Inge synd om mig så...men jag vet juh inte vad jag ska välja :P Plugga till trafiklärare så kommer du ha mycket o välja på du me ;)

2011-10-13 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0