Varför popcorn och varför peanut?

Tänkte avsluta denna kväll (natt) med att berätta hur iden till namnet kom upp..

Popcorn har jag blivit kallad sedan jag gick i högstadiet..minns inte exakt hur, när eller VEM som kom på det..men har nåt svagt minne av att man jämförde min hjärna med ett popcorn..JA, inte vet jag hur ngn kunde va så dum..men så vare! :P

Peanut..har också med hjärna att göra..dock inte min utan min lillemans..När jag var på mitt första UL så TJATADE barnmorskan om lillhjärnan som hon visade 2985295892 gånger..och VARJE gång sa hon att den ser ut som en JORDNÖT! Fick tillslut skratta bort hennes kommentar med att "om du inte slutar kalla min unges hjärna för jordnöt så kommer jag döpa han till Peanut" (Det gjorde jag naturligtvis INTE..men jag tyckte det var rätt gulligt att ta med i det här "namnet"

Popcorn&Peanut - pyssel med TVÅ hjärnor =D

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0