Prislista

Här kommer en lista på det som går att beställa...I webshoppen lägger jag upp sånt som finns att köpa direkt! Priserna i webshoppen o beställningar kan variera! Jag kommer sälja ut en massa kläder allt eftersom..så håll utkik =)

Priser för beställning! 

Solhatt 150:-

Mössa 99:-

Mössa med bokstav eller stjärna 129:-

Dregglis onesize 39:-

Dregglis med bokstav eller liten stjärna 49:-

Tröja strl 56-98 149:-

Muddbyxa strl 56-98 149:-

Hoodie (fodrad) strl 62-98 299:-

Hoodie (utan foder) strl 62-98 199:-

Onepiece baby (strl 62-98) 350:-

Onepiece barn (strl 104-160) 550:-

Onepiece vuxen (XS,S,M,L,XL) 700:-

Babyjeans (62-98) 249:-

Extra applikation 20:-

Namnmössor 99:- + 20:-/bokstav

Vill man ändra i mönster, ha speciella tyger som inte finns i lager eller kanske en annan färg på dragkedjan, då kan det tillkomma extra kostnader för detta! Mejla mig för pris vid specialbeställningar!

Köparen står för ev. frakt! Jag skickar paket med posten och går efter postens prislista. Jag tar EJ ansvar för postens slarv! Rekommenderar därför att paketen skickas REK! Detta kostar 50:- extra.

Love A

Kommentarer
Postat av: Katja Boman

Jäklarns vad duktig du är! Jag skulle verkligen vilja ha en one piece till min son med tillhörande mössa! Jag skulle vilja ha en svart mössa med namnet Kevin, i babyblå färg på texten samt en svart one piece med namnet Kevin längs ena benet, även babyblå färg på texten här. Innertyget i luvan också babyblått. Skulle detta vara möjligt, och vad skulle det isåfall kosta? Svara gärna till [email protected]



Tack på förhand! /Katja

2011-11-26 @ 01:05:36
Postat av: angelica

hejsan!!



jo jag undrar om du har tunnare tyger att göra one piece av, vi bor i en väldigt varm lägenhet och kan inte ha tjocka då svettas vi ihjäl! älta sonen har en från gina och den är lagon tjock!!!



skulle vilja beställa en till tjej i storlek 98/104 och en till pojk i storlek 110, hoppas det är mudd nertill för då gör det inget om dom e lite stora!



du får välja fritt bland tyger det du har gjort ser riktigt bra ut! du kan väl höra av dig via mail, är absolut ingen bråska med att göra min beställning! :-))

2011-12-04 @ 23:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0