Onepiece...

Min allra första modell fick sig en tur upp till Åre o bosätta sig på david frusna kropp :P
Modellen är privat ;)


Denna skapelse är en barnstorlek (140) men får vara med under denna kategori iaf :P En helrosa Onepiece med en personlig detalj på ärmen..Nämligen första bokstaven i ägarens namn =)



Den här randiga skönheten finns att köpa! Storlek S 500:-


Denna ska få pryda min halvsysters kropp :)


Beställning jag fick för ett tag sedan..mamma o dotter skulle ha samma lika :) Denna är en M o dottern skulle ha en strl 92..finns bild under Onepiece baby




Min vän Veronika messade ett par dagar innan påsk o önskade sig denna rosa påskmysdress :)


Onepiece vuxen finns i storlekarna S M L o XL. Kostar 700:- att beställa! Mejla vid intresse =)

Love A


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar en i st 98?:)

2011-05-17 @ 22:50:51
Postat av: Alina

62-98 kostar 350:-



104-164 550:-



Vuxen S M L Xl 700:-



Love A

2011-05-17 @ 23:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0