Mitt i natten

Kommer detta inlägg ;)

Har ägnat dagen/kvällen/halva natten åt att sy dynor till våra utemöbler =) Var först i Valbo o kollade på tyg..hittade ett, som vi tyckte passade, på IKEA...49kr/m..helt ok! Sen köpte vi också 4 madrasser till spjälsäng..som ska agera innehåll =) anledningen till att vi tog dom var för att dom verkade vara perfekt tjocklek och passade utmärkt!

Då vi har två stolar o en soffa så fanns det liksom inga färdiga dynor att köpa, iaf inte till soffan..jag ville inte ha tre dynor på rad som åker fram o tebax..så det fick bli att jag fick sy en egen variant =)

Det blev dessutom billigare! tyg 4mx49 kr madrasser 4x89kr...= ca 560kr för allt! Skulle vi istället köpt liknande dynor skulle slutsumman ha landat på strax över tusenlappen! Så jag är supernöjd! =)
 
Kommer bilder imorrn då jag känner mig helt slut nu o ska ta o brottas lite med kudden!

God natt

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0