Datastrul...

Måste be om ursäkt för dålig uppdatering! Har varit utan internet senaste veckan..och när jag idag skulle logga in på min mejl så kommer jag återigen inte in :( det tog mig sisådär ett par timmar att inse att den senaste mejlen jag skaffade var visst inte .. [email protected] UTAN .. [email protected] sen när har Hotmail .se på slutet??? ALLTSÅ..om det är ngn som har försökt mejla mig på [email protected] och det inte har funkat, så ber jag om ursäkt för mitt klanteri! Det skall alltså vara .se!!!

MEN..nu har jag skaffat ännu en till mejl, [email protected]! Så nu spelar det ingen roll vad ni skriver på slutet :P jag helgarderade mig med både .com och .se! =) Nu hoppas jag slippa mer datastrul!

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0