Planer på G

Min bättre(?) hälft fyller 30 i september o jag smider stora planer inför hans stora dag =) Tänkte att han bla ska få en onepiece som han ska få ha på sig under dagens äventyr! Hoppas att jag kan hitta tid till att sy den utan att han vet om nåt! Kan bli klurigt då det är ett speciellt tyg, som jag annars inte har i mitt sortiment :p och oftast är det ju just han som är barnvakt när jag syr...hmm! klurar vidare på hur ja ska lyckas lura iväg han så ja får sy ifred =)

Har fått in beställningar på onepiece o lite solhattar som jag tänkte hinna med i veckan! =) Kommer upp bilder på sånt ni inte redan har sett!

Love A

Kommentarer
Postat av: mamsin

Momo kanske kan få "låna" lilla solstrålle så att du kan sy i fred:)och vi kan cykla rund o upptäcka världen:). En kompis till mig från St-m är intresserad av dina konstverk så att jag mailar henne nu dina koordinater:)

2011-06-15 @ 22:17:39
Postat av: Anonym

Momo kanske kan få "låna" lilla solstrålle så att du kan sy i fred:)och vi kan cykla rund o upptäcka världen:). En kompis till mig från St-m är intresserad av dina konstverk så att jag mailar henne nu dina koordinater:)

2011-06-15 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0