Trassel!

Påbörjade igår en klänning som jag redan hatar! Visst den ser ut o kunna bli fin..men så mycket svett, svordommar o energi som jag lagt ner på den så kommer ja inte ens våga använda den när den väl är klar! OM den nu blir klar...Försökte knäppa bilder under tiden jag sydde också så jag kan lägga upp lite beskrivningar till er som undrat hur jag gör eget mönster på klänningarna =) Tänkte ta mig ordentligt med tid ngn kväll och lägga upp en enkel tutorial med bilder och beskrivning =) 

Igår sydde jag smock för första gången..och jag kan säga såhär, det var inte alls lika lätt som många påstår! Det tog TIIIIIIIIIIIIIID! Timmar la jag ner på en ryggdel till klänningen! men det kan juh ha berott på att min maskin inte var så sammarbetsvillig! Trassel med tråden och när jag väl fick till den så gick nålen av! haha

Tänkte ge mig ut på tygjakt i eftermiddag..hört rykten om REA på ohlssons ;) Kanske ses där?

Love A 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hejsan!



Det är isf två barn onepice jag är intresserad utav. :) Tyg vet jag faktiskt inte. Kunde man se vilket tyg du har hemma på bloggen någonstans? Jag kanske har missat det.



Det var isf en i storlek 80 och en i storlek 104 jag är intresserad utav. En varsin till sonen och dottern :).



Eller kan man välja i princip vilket tyg som helst. Syr du i JNY:s tyger?



Mvh Stephanie

2011-07-04 @ 19:19:35
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Alina

Oki, va roligt =) kolla under fliken onepiece så ser du dom tygerna jag har sytt utav, det är dom jag har hemma nu...JNY har inga joggingtyger som passar till onepiece så tyvärr syr jag inte av deras tyger..



Vill du lägga in en beställning är du välkommen o mejla mig på [email protected]



MVH Alina

2011-07-07 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0