Idag

har jag varit kreativ, eller VI ska jag säga...dock blev det inget nyss sytt, utan möblerna på altan fick sig en omgång me pänsel o färg =) Har haft en brun IKEA-skänk som inte riktigt passat ihop med våra vita möbler på altan, så idag fick vi äntligen tummen ur och målade den vit =) Mannen är juh liksom målare så han kan om han vill :P Gåller bara o få igång han ;) hehe

Passade även på o måla om lite andra småmöbler på altan, också dom vita! Kommer bilder sen när allt är klart =) Kan säga att det var kul första kvarten, sen börja jag bli otålig så när Peppe kom hem och påpekade att hyllan måste grundmålas TVÅ gånger innan man stryker på färdigfärg, gav jag upp o han fick ta över =D Stryker klart allt imorgon o ställer i ordning så får ni se resultat då!

Love A

Före:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0