Jag lever!

Hej kära läsare!! Jag är mycket tacksam över att ni faktiskt inte gett upp hoppet om mig o FORTFARANDE går in o läser bloggen TROTS min kassa uppdatering!

Den här månaden har varit KAOS! Har sytt som aldrig förr! Såhär med facit i hand så kan jag säga att ja hade ALDRIG hunnit sy en endaste Onepiece till...dom sista tre levereras IDAG!

Posten ligger inte på topp hos varken mig eller dom som väntar på sina paket :/ Får helt enkelt be om ursäkt för deras strul o hoppas av hela min existens att dom sista paketen kom fram idag!!!

Tänkte bjuda på en liten bildbomb men har inget batteri i kameran så jag får återkomma med det =)



Love A


Kommentarer
Postat av: Helen

Min dotter Ronjas fina one-piece hänger där längst fram, och hennes kusiners skymtar där bak :) Helt underbara och kom fram i tid! Skickar kort på alla kusiner iveckan! Tack för ett bra jobb! God jul från oss

2011-12-25 @ 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0