Nu var det ett tag sedan...

Jag uppdaterade!!! Har som tidigare nämnt snickrat för fullt på förrådet som nu ÄNTLIGEN blivit mitt nya fina, fräscha, isolareda SYRUM =D Inredde klart det idag och la iordning alla tyger som jag ska ha där ute..insåg rätt fort att jag behöver en garderob där ute! Allt fick inte plats...(läs: 10% FICK PLATS!) Ska försöka hinna med och knäppa lite kort imorgon så ni får se =)

Måste säga att det är väldigt kul o se att så många ändå läser bloggen och har tålamodet att kolla dagligen om jag uppdaterat med ngt nytt =) Det värmer!

Kan också tala om att klänningen jag sydde för ett par veckor sedan, som jag tänkte haft på bröllopet vi var på i helgen, hade jag inte på mig :/ Den var lite för "vit" för ett bröllop...så det blev en annan..som jag tidigare köpt o helt glömmt bort :P (så går det när man köper klänningar mitt i vintern hehe)

Jaja..nu ska jag inte pladdra massa goja utan gå o lägga mig! Morgondagen skall ägnas åt min andra hobby...tatueringar! =)

Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0