Jag älskar att sy!

men jag gör mycket annat också...bland annat tycker jag att det är roligt att göra nya fina tårtor =)


Denna gosak gjorde jag till mig själv på min 24års dag  =)

Miliam fick ett mille-pussel på sin 1års dag! =)

6 månader kan man också fira ;)

Skorna på 6-månaders tårtan!

Milles 6-månaders tårta uppifrån =)

Miliams doptårtor såg ut såhär!

Dessa ursöta skor tog 3(!!!!!) timmar att göra!


Lucas 1års tårta =)


Så nu har ni sett lite mer av det jag tycker om att göra på in fritid! =)

Love A

Kommentarer
Postat av: Anette

fina tårtor, var hittar man marsipan som är färdigskuren?

2011-08-16 @ 19:40:13
Postat av: alina

Vet inte riktigt vad du menar med färdigskuren? Det är inte marsipan jag använder, utan sockerpasta =) Den finns att köpa på bla panduro.. Dekorationerna är gjorda av färgad sockerpasta och sen har jag använt mallar för bokstäver, blommor, pusselbitar mm../Alina

2011-08-16 @ 21:51:33
Postat av: Martina

Fantastiskt fina tårtor!

2011-10-16 @ 21:44:50
URL: http://madebyinferno.blogspot.com/
Postat av: Alina

Tack så mycket =)

2011-10-18 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0