Idag

Har jag hunnit med att sy 2 Onepiece som jag fått beställning på..Dock var det lika som jag sytt förut så jag skippar bilder på dom :P

Imorgon ska jag följa med syster min på loppis..har grävt fram en MASSA kläder och skor som Mille vuxit ur! Hoppas jag blir av med minst hälften imorgon! Skulle vara skönt för förrådet och min plånbok =D

Som jag tidigare lovat så kommer det komma bilder på mitt nya syrum! Jag LOVAR! IGEN! men nu är det så stökigt efter dagens systund så det får bli bilder en annan gång =/

Love A

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej jätte fina kläder funderar på att beställa nått till min lilla. men har du f-skattsedel?

2011-08-14 @ 20:45:06
Postat av: Alina

Tack =) Nej, inte än..har detta endast som en hobby sålänge. /Alina

2011-08-14 @ 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0