=)

Jag blir så glad när jag får så positiva mejl/kommentarer av er läsare! Riktigt roligt att så många gillar det dom ser! Ska försöka ta mig tid att lägga upp mer bilder här så det inte bara blir en massa tråkig text...

Ni som läst tidigare inlägg vet att jag planerar en överraskningfest åt min man...den blir nu på lördag =) Inför festen har jag sytt en Onepiece till honom som han ska ha på sig under lördagens äventyr! Han ska nämligen få hoppa fallskärm =D När han landar ska släkt och vänner överraska honom o sedan far vi hem till oss för mat, musik och massa skoj =) Hoppas på fint väder på lördag! :) Såhär snygg blir han iaf =D



Love A

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej :-)

Ja ska på dop i mitten på september å kom på att ja skulle vilja ge bebisen en onepice från dig :-D Dom e verkligen supercoola å så snygga!!

Kan du kanske maila mig så kan vi diskutera vidare?? Så d inte syns i kommentarerna på min blogg va vi pratar om ;-)

Mvh Karin

2011-08-16 @ 20:17:54
URL: http://karinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Alius Ego

Verkligen jättesnygga! Använder du mönster? Vart hittar man det isf? :)

2011-10-02 @ 20:35:21
URL: http://aliusego.blogg.se/
Postat av: Alina

Hej! Jag har mönster som jag har "byggt" ihop själv ;) Det finns färdiga att köpa på nätet, dock tycker jag personligen inte att det är nå mycket att hänga i granen...men det kan juh kanske vara en bra början =)



Alina

2011-10-02 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0